Heeft u een klacht?
Wij garanderen dat onze dienstverlening en producten voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op dan kunnen wij kijken of wij uw klacht kunnen verhelpen. U kunt met uw klacht langskomen, bellen of e-mailen info@staorthopedie.nl. Ook als u een suggestie voor verbetering heeft of gewoon tevreden over ons bent…. laat het ons weten!
Toch een klacht?
Bespreek de onvrede of klacht eerst met ons. Als we er dan nog niet samen uitkomen kunt u een klacht indienen. Op grond van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) is iedere zorgaanbieder verplicht aangesloten bij een geschilleninstantie. STA Orthopedie is aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie KPZ, een onafhankelijke geschillencommissie van het Klachtenportaal Zorg.
Het Geschillenreglement Geschillencommissie KPZ kunt u hier downloaden.
Tevens is er een speciaal klachtenformulier dat u hier kunt downloaden of telefonisch aanvragen.